Dag 13 Varen over de woelige baren naar home... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Cees Meerten - WaarBenJij.nu Dag 13 Varen over de woelige baren naar home... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Cees Meerten - WaarBenJij.nu

Dag 13 Varen over de woelige baren naar home...

Door: Mc Cheese

Blijf op de hoogte en volg Cees

04 Maart 2015 | Nederland, Zeist

Gisteravond en vannacht hebben we op zee doorgebracht, Blue Bird op dek 5 omringd door allemaal "viervoeters".
Ikzelf op dek 10 in hut 1004.
Vanmorgen eerst maar een dubbele espresso genomen in de lounge, uit de daar aanwezige Franke koffiemachine.
Het werd tijd voor ontbijt; ik neem een beker koffie mee uit Frankie en ga 2 dekken lager waar het ontbijtbuffet is. Een plekkie bij het raam toegewezen gekregen en mezelf bedient van het aanbod van de warme en koude gerechten. Sjuutje gehaald en op de vraag of ik koffie of thee wilde mijn beker getoond. Goede keuze vond de gastvrouw.

Even wat geshopt voor het thuisfront en in de lounge naar het naderende "land in zicht". Tijd voor omkleden in motoroutfit...
Op weg naar dek 5, om te kijken hoe Blue Bird de nacht had doorgebracht. Zo op het oog goed; haar bevrijd van de spanbanden waarmee ze was vastgezet aan de staalkabels op de dekvloer.
Het leek een beetje op een passage uit: 50 tinten grijs voor motoren....

We mogen van boord, door de passage paspoortcontrole, handschoenen aan en op naar Zeist. Uit ervaring weet ik dat op weg naar huis er altijd wel een auto is die je aan wilt "tikken" op de snelweg.
En ja...vandaag werden er zelfs 2 pogingen gedaan.....

Er was een warm welkom nadat ik tegen het keukenraam tikte.
Saskia had me niet horen aankomen maar dat is wel mogelijk.
Ik had Blue Bird van haar sound "verlost" door de contactsleutel op 80 meter naar links te draaien.

Geluidloos naar huis gerold.

De komende dagen ga ik veel gemaakte fotos en filmpjes ordenen.
Ik zal jullie er deelgenoot van maken.......
So far......ik vond het leuk, dat ik volgers had, die met me meeleefden en meegenoten.......

  • 04 Maart 2015 - 20:51

    Petra En Gerard:

    Hallo fijn dat je weer heel thuis bent . Bedankt dat wij de reis via jou hebben mee kunnen maken tot gauw Gr Petra en Gerard

  • 04 Maart 2015 - 21:45

    Patrick:

    Welkom terug!
    Op het akkefietje aan een tankstation in Pitlochry na, heelhuids de wintertocht gemaakt, proficiat!
    Ik genoot elke dag van je verslag en foto's

    groeten

    MacToro

  • 04 Maart 2015 - 22:21

    Adriaan:

    Met een stille trom vertrekken, kende ik al wel.
    Met een stille BB thuis komen ,kende ik nog niet.

    Fijn dat het een mooie reis is geworden, waar je nog lang op kan teren.
    Poets ze, ze heeft het wel verdiend!

    Gr adriaan

  • 04 Maart 2015 - 22:41

    Steef:

    Welkom thuis, mooie foto's en verslagen. Ben reuze benieuwd naar de rest van de foto's / verhalen.
    Nu aan de slag om BB weer helemaal pekelvrij te krijgen

    Groet

    Steef

  • 04 Maart 2015 - 23:27

    Peet En Peet :

    Welkom thuis...Wij zijn benieuwd naar je verhalen xx

  • 05 Maart 2015 - 06:38

    Saskia:

    Fijn dat je hebt genoten ......
    Fijn je weer thuis te hebben ......

    Kus, Saskia

  • 05 Maart 2015 - 20:03

    Monique:

    Wat fijn dat je weer heelhuids thuis bent. Het was leuk om je op je droomreis te kunnen volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees

Actief sinds 15 Feb. 2015
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 5691

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 04 Maart 2015

The Dream: Scotland in winter by motorbike.......

Landen bezocht: