Dag 2 Aan de overkant van de Noordzee..... - Reisverslag uit Aberfeldy, Verenigd Koninkrijk van Cees Meerten - WaarBenJij.nu Dag 2 Aan de overkant van de Noordzee..... - Reisverslag uit Aberfeldy, Verenigd Koninkrijk van Cees Meerten - WaarBenJij.nu

Dag 2 Aan de overkant van de Noordzee.....

Door: Mc Cheese

Blijf op de hoogte en volg Cees

21 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Aberfeldy

Dag 2
Ik ben wakker, op naar de lounge.....
De Franke koffiemachine maakt een grandiose 2 dubbele Xpresso.
Het is genieten van zo'n bakkie, terwijl Newcastle steeds dichterbij komt. Laat ik de voucher voor het ontbijt maar halen in mijn hut.
Ik neem nog een flinke beker koffie mee naar het ontbijt, wetend dat de daar geschonken koffie niet kan tippen aan de inhoud van mijn beker.
Dan heb ik me, in 3 etappes, het ontbijt verorberd.....
Omkleden en op naar Blue Bird, die heeft overnacht op dek 3 met in haar nabijheid enkele opleggers, die een complete windmolen hadden geladen. Deze moest afgeleverd bij een boer in de buurt van Aberdeen.
De laadkleppen gaan open en ja.......Blue Bird mag als 1e van boord.
De zon schijnt en het is 2 graden. Paspoort word gecsand en we gaan op weg. De Scottisch Border word gepasseerd en in Jedburgh is het tijd om wat te drinken. Blue Bird neemt 23,5 liter super en ik even verderop een lekkere chocomel met een flinke dot cream.
We gaan op ons gemakkie verder, hier en daar wat "uitstapjes" van de voorgenomen route. Rond half 5 zijn we bij onze slaapplek voor deze nacht. Mooie plek voor BB en een hele mooie kamer voor mij, niks mis mee vinden we beiden. Rondje gemaakt door het stadje, ponden getapt uit een automaat en een lekkere hap gegeten in Schiehallion Hotel & Bar, waar op de 2e etage mijn kamer is.
Op de kamer dit verhaaltje aan het inkloppen, kijken wat ik morgen wil gaan doen en straks nog een "afzakkertje" halen beneden.
Whiskytje???

  • 24 Februari 2015 - 17:26

    Gerard En Petra:

    Hallo kees geniet ervan het klinkt allemaal goed . Veel plezier

  • 24 Februari 2015 - 17:31

    Ron Bax:

    Zo Cees gaat lekker lees ik veel plezier daar, gr ron bax

  • 24 Februari 2015 - 18:27

    Saskia Wisman:

    Wow, jij hebt nu meer brug gezien dan wij bij onze terugkeer in september jl.
    Toen lagen er halve bruggen, maar ook dat was spectaculair.

  • 24 Februari 2015 - 19:16

    Steef:

    Mooie foto's en wat een geweldig mooi weer.

  • 24 Februari 2015 - 22:02

    Adriaan:

    Na regen komt zonneschijn!!!1
    Ik zei het al?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees

Actief sinds 15 Feb. 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 5712

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 04 Maart 2015

The Dream: Scotland in winter by motorbike.......

Landen bezocht: